تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی

گزارش تخصصی دبیر زبان (افزایش یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی با جذاب سازی کلاس و ارائه راهکارهای کاربردی)



شناسه محصول: 1298804
موجود

گزارش تخصصی دبیر زبان (افزایش یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی با جذاب سازی کلاس و ارائه راهکارهای کاربردی)

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

قیمت : 8000تومان

برچسب ها :

گزارش تخصصی دبیر زبان (افزایش یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی با جذاب سازی کلاس و ارائه راهکارهای کاربردی)

گزارش تخصصی دبیر زبان (افزایش یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی با جذاب سازی کلاس و ارائه راهکارهای کاربردی)

گزارش تخصصی دبیر زبان  (افزایش یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی با جذاب سازی کلاس و ارائه راهکارهای کاربردی)

عنوان گزارش تخصصی :

گزارش تخصصی دبیر زبان

افزایش یادگیری مفاهیم درس زبان انگلیسی با جذاب سازی کلاس و ارائه راهکارهای کاربردی

فرمت این محصول WORD  می باشد ( 27 صفحه)

 

 

مقدمه :

زبان توسعه یافته ترین ابزار فکری است که برای برقراری ارتباط بین انسان ها و جوامع انسانی به کار گرفته می شود. گرچه با ابزارهای دیگری مانند علایم ، هنرهای بصری همچون نقاشی و مجسمه سازی نیز می توان ارتباط برقرار نمود، اما انتقال مفاهیم پیچیده ذهنی به ساده ترین و کامل ترین شکل ممکن فقط از طریق زبان نوشتاری و گفتاری ممکن است. اما جمعیت کره ی زمین به زبان های مختلفی صحبت می کنند، زبان هایی که هر کدام به گوش دیگری غریب می آیند. طی سالیان اخیر به دلایل مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، زبان انگلیسی تبدیل به وسیله ی ارتباط مردمانی از فرهنگ ها و ملیت های متفاوت شده است. در دنیای امروز، اگر بخواهید در رشته ی پزشکی تحصیل کنید یا مدیری موفق باشید، دانستن زبان انگلیسی برایتان یک ضرورت به شمار می آید. چرا که در آن صورت می توانید در تجربیاتی که دیگر مردم دنیا به دست آورده اند سهیم شوید و در ارتباطی تنگاتنگ با آنان، دانش خود را به روز نگه دارید علاوه بر آن، در دنیایی که پیشرفت وسایل ارتباط جمعی رفته رفته آن را به دهکده ای فرضی بدل می کند، نیاز به زبانی مشترک برای برقراری ارتباط و پیشبرد اهداف علمی- اجتماعی بشر، بیش از پیش احساس می شود.

 

فهرست :

چکیده:     4

واژه های کلیدی :     5

مقدمه :     5

بیان مساله :           7

اهداف تحقیق:          8

هدف اصلی :          8

اهداف جزئی :         8

مقایسه با شاخص :    9

ارزیابی از وضع موجود          . 9

الف - شاخص های کیفی وضع موجود :      9

با بررسی نتایج حاصل از آزمون زبان انگلیسی دی ماه دریافتم :    10

ب - شاخص های کمی وضع موجود :        10

سواﻻت مصاحبه چنین بود :      11

گردآوری داده ها :     11

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها ( یافتن موانع موجود بر سر تدریس زبان )      13

گردآوری داده ها جهت ارایه راه حل ها :    14

الف - مصاحبه         15

ب - پرسش نامه:      15

بررسی مطالعات کاربردی         16

الف - پیشینه نظری:   16

پیشینه عملی :         16

ارائه راه حل های پیشنهادی       17

انتخاب راه حل ها :   20

اعتبار بخشی به راه حل ها :      21

اجرای راه حل های انتخابی :     21

ایجاد انگیزه            21

گروه بندی دانش آموزان و بهره از کار گروهی          22

تهیه ی فلش کارت و پاور پوینت همراه با تصویر        . 22

اجرای نمایش متون انگلیسی کتاب درسی     22

اصلاح ، تعدیل و تغییرات در اجرای راه حل ها :        .. 22

ارزیابی بعد از اجرای راه حل ها 23

الف - شاخص های کیفی وضع مطلوب       23

ب- شاخص های کمی وضع مطلوب          23

نقاط قوت :            24

نقاط ضعف :          24

نتیجه گیری :          24

پیشنهادها و راه کارها :           25

فهرست منابع و مآ خذ :           26



گرافیک با طعم کیوی
دانلود جدیدترین فایل های لایه باز در پی اس دی نگار
ایران کادو
اینکه بدانید چه اطلاعاتی روی کارت ویزیت باید درج شود موضوع بسیار مهمی است . زیرا یک کارت ویزیت خوب تنها وسیله ای برای دادن اطلاعات به مشتریان نیست . بلکه یک روش تبلیغات و بازاریابی موثر برای جذب مخاطبان و مشتریان جدید است. به همین علت کارت ویزیت ها هیچگاه جایگاه خود را با ظهور روش های دیجیتالی امروزی از دست نخواهند داد. زیرا در شبکه های دیجیتالی، فاکتور مهم تعامل و معادله انسانی وجود ندارد. یک کارت ویزیت خوب، برند شما را توسعه و گسترش داده و اطلاعات مفید و درستی را در خصوص شما و کسب و کارتان و آنچه در حال انجام آن هستید. را به مخاطب و مشتری به صورت به یادماندنی ، قدرتمند و معنی دار منتقل می‌کند. در این راستا می‌توانید از یک طرح آماده اما با کیفیت کارت ویزیت استفاده کنید. تا دغدغه ای برای شروع و طراحی نداشته باشید . سپس شروع به سفارشی کردن طرح و تغییر محتوای آن کنید. با داشتن یک طرح خوب شما تنها کافی است اطلاعات مناسب را در کارت خود وارد کنید. البته اگر شما کسب و کار حرفه ای و بزرگی دارید و یا از آن دسته افرادی هستید. که برای برند سازی خود ارزش بالایی قائل هستید می‌توانید. با سفارش طراحی کارت ویزیت اختصاصی به طرحان. خلق یک کارت ویزیت حرفه ای و تاثیر گذار را به ما بسپارید. برای خرید فایل های دانلودی از سایت دیگر ما psdsell.ir دیدن نمایید

خرید آنلاین


نظرات کاربران

ارسال نظر

ّّّّّّّ

کلمات کلیدی

سایر محصولات

دانلود تحقیق يادگيري درون سازمانی و يادگيري سازمانی


این متن بر دو نظریه اصلی تمركز دارد. نظریه اول (H1) مربوط می شود به يادگيري درون سازمانی (intra - organizational learning)  كه بر اثرات شاخصهای سازمان یادگیرنده در تأمین كنندگان بریتانیایی بر يادگيري سازمانی حاصله شان تاكید دارد.نظریه (فرضیه) دوم (H2) در مورد يادگيري (بین سازمانی) است inter-organization learning كه بر این مضوع تاكید دارد كه شاخص های سازمان یادگیرنده بصورت برجسته ای از برخی اشكال ارتباط میان خودروسازان و تامین كنندگان حاصل می شود.شاخص های سازمان یادگیرنده: كار سیستمی و يادگيري سیستمی – جریان آزاد افقی و عمودی اطلاعاتتعلیم و ترذبیت تمام نیروهای كاری – تفكر سیستماتیك و مدلهای ذهنی – سیستم پاداش يادگيري برای كاركنان بهبود مستمر كار – لابراتوارهای یادیگیری و آزمایش های ثابت &nd

ادامه مطلب  
دانلود مقاله ارشد ادبیات تهیه متن های آموزش واژه براساس نظریه حوزه های معنایی ویژه غیر فارسی زبانان سطح پیشرفته


       دانلود مقاله ارشد ادبیات تهیه متن های آموزش واژه براساس نظریه حوزه های معنایی ویژه غیر فارسی زبانان سطح پیشرفته   فهرست فصل نخست – کلیات 11-1. مقدمه 21-2 بیان موضوع 21-3. هدف تحقیق و اهمیت آن 31-4. سوالات و فرضیه های تحقیق 41- 5 . مفاهيم 51-5-1 0 واژه 51-5-2 0 آموزش 71- 5- 3 0 نظریه آموزش 71- 5- 4 0 يادگيري 81- 5- 5 0 رابطه ی آموزش و يادگيري 91-5-6 0 مقایسه آموزش با يادگيري 91- 5- 7 0 حوزه های معنایی 101-5-8 0 خلاصه 11فصل دوم : مطالعات پیشین 122-1 0 اهمیت واژه و مطالعات انجام شده در زمینه ی آموزش واژه 132-2 0 فرایندهای واژه سازي 142- 2-1 0 انواع فرایندهای واژه سازي 152-2-1-1 0 تصریف 152-2-1-2 0 اشتقاق

ادامه مطلب  
دانلود نمونه سوالات استخدامی دبير علوم اجتماعی آموزش و پرورش


در این پست بسته دانلود نمونه سوالات استخدامی دبير علوم اجتماعی آموزش و پرورش کاملترین بسته  دانلود نمونه سوالات استخدامی دبير علوم اجتماعی اموزش و پرورش را برای ازمون استخدامی اموزش و پرورش در سال۹۷ آماده کرده ایم.بسته فوق کامل شامل ۸سرفصل مهم سوالات استخدامی دبير علوم اجتماعی  میباشددانلود نمونه سوالات استخدامی دبير علوم اجتماعی آموزش و پرورشبا سلام و درود فراوان به همه داوطلبان آزمون های استخدامی ، همانطور که می دانید آزمون های استخدامی آموزش و پرورش با داوطلبان زیادی روبه رو می باشد داوطلبانی که به دنبال کامل ترین منابع مطالعاتی می باشند در این قسمت از سایت به معرفی یکی از مجموعه های بسیار موثر به نام مجموعه سوالات استخدامی دبير علوم اجتماعی آموزش و پرورش می پردازیم که امیدواریم مورد رضایت شما دا

ادامه مطلب  
دانلود مقاله مقایسه راهبردهای يادگيري دانش آموزان موفق وناموفق


     دانلود مقاله مقایسه راهبردهای يادگيري دانش آموزان موفق وناموفق فصل اولمقدمه محیط پیرامون ما با وجود افراد، اشیاء و رویدادهای متعدد ومتنوع بسیار پیچیده است بعلاوه كنش متقابل وتغییرات مداوم موجود در عوامل مختلف پیچیدگی فزاینده‌ای را بر زندگی انسان تحمیل می‌كند. و انسان برای مقابله با این همه تغییرات بدنبال یافتن راه‌حلهای مناسب برای سازگاری است. از آنجائیكه منابع خطر و ارضاء نیاز ما نیز پیوسته در حال تغییرند. لازمة زندگی پویایی در سازگاری ارگانیسم با محیط است. و فرایندهای يادگيري پویایی لازم برای ارگانیسم را فراهم می‌كند تا بتواند با شرایط محیطی گوناگون به زندگی خود ادامه دهد. یعنی علاوه براینكه محركهای مختلف مثبت، منفی یا خنثی را بشناسد. رفتارهای مناسب

ادامه مطلب  
اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم با روش تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات (IT) اختلالات يادگيري دانش آموزم را حل کنم


تعداد صفحات: 43 صفحهقیمت: 2500 تومان مدل: Word & PDF (فایل بصورت ورد قابل ویرایش)مختصری از متن اقدام پژوهی:چكیده          در این چند سال بعنوان معلم پایه اول ابتدایی با دانش آموزان دختر و پسر با ویژگی های رفتاری و اجتماعی متفاوت سر و كار داشتم. اما امسال یكی از دانش آموزان من به نام سمانه، با بقیه بچه هایی كه تا به حال دیده بودم خیلی فرق داشت. او كودكی خجالتی، مضطرب و افسرده بود. آهسته و لرزان صحبت می كرد. با بقیه بچه ها دوست نمی شد و گوشه گیر بود. حتی قادر نبود كه وسایل خود را از كیفش در آورد. كتابش را وارونه در دست می گرفت و هنگام تصویرخوانی از كتاب بخوانیم، می گفت: چیزی نمی بینم. در نوشتن نیز مشكل داشت و

ادامه مطلب  
پاور پوینت (اسلاید) پایایی آزمون


 با سلام
فایل پایایی آزمون یک پاورپوینت بسیار عالی در 33 اسلاید می باشد این PowerPoint بر اساس استاندارد های اصلی طراحی پاورپوینت آماده و تنظیم شده است؛ این فایل دارای طراحی بسیار عالی و چشم نواز می باشد.
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
محتواب برخی از اسلاید ها :
توجه داشته باشید هرگونه بهم ریختگی در متن زیر در اثر کپی کردن از پاورپوینت می باشد و در فایل پاورپوینت اصلی هیچ اشکال و به هم ریختگی وجود ندارد
An example of the importance of reliability is the use of measuring devices in O

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق نقش واقعی و مناسب از تكنولوژی برای ایجاد فرهنگ يادگيري


شاید شما شنیده كه كلاس‎های آموزشی از بین رفت كه يادگيري از طریق تكنولوژی سریعتر، ارزان‎تر و بهتر است. فقط به جریان بیافتند و در هر زمان و مكان یاد بگیرید. اما من همچنین شنیده‎ام كه دوره يادگيري براساس تكنولوژی در حال تمام شدن است، تكنولوژی جدید امروزی با قدرت زیاد به طور ناگهانی به وجود آمد. كدام یك از این دو عقیده درست می‎باشد؟چگونگی حقیقت در بعضی جاها در اعتدال است. مدیران و مربیان امیدی شبیه به این داشتند كه تكنولوژی می‎تواند یك راه‎‌حل و یا علاج برای تشكیلات و مسائل كسب و كار (تجارت) باشد. فقط تكنولوژی يادگيري جدید قابل دسترسی است. اغلب برای استفاده‎كنندگان به عنوان یك عقیده به نظر می‎رسد تا یك راه‎حل برای آن. ولی از آنجایی كه همه ما راحتی بیشتر و تجربه‎

ادامه مطلب  
اقدام پژوهی با موضوع چگونه دانش آموزان را به کارگروهی یا همیاری در کلاس علاقه مند کنم


تعداد صفحات: 41 صفحهقیمت: 3000 تومانمدل: Word & PDF (فایل بصورت ورد قابل ویرایش)مختصری از متن اقدام پژوهی:چکیده:دانش آموزانی که از طریق  يادگيري فعال به يادگيري می پردازند نه تنها بهتر یاد می گیرند بلکه از تجربه يادگيري لذت بیشتری نیز می برند. حتی اگر معلم بهترین سخنران باشد و در تمام مدت جلسه درسی به سخنرانی  بپردازد ممکن است يادگيري صورت  گیرد اما این يادگيري به اندازه يادگيري که در موقعیت فعات به وجود می آید کامل جامع و پایدار نیست. به نظر بین وویتاکر یکی از مهمترین راهبرد های فعال کردن دانش آموزان در فرآیند  يادگيري از گروه ها مطالعه در کلاس و فراهم کردن فرصت بحث تبادل نظر و پرسش و پاسخ است.اثرات يادگيري از طریق کار گروهی و همیاری را می

ادامه مطلب  
اقدام پژوهی کارگروهی و همیاری در کلاس


تعداد صفحات: 41 صفحهقیمت: 2500 تومانمدل: Word & PDF (فایل بصورت ورد قابل ویرایش)مختصری از متن اقدام پژوهی:چکیده:دانش آموزانی که از طریق  يادگيري فعال به يادگيري می پردازند نه تنها بهتر یاد می گیرند بلکه از تجربه يادگيري لذت بیشتری نیز می برند. حتی اگر معلم بهترین سخنران باشد و در تمام مدت جلسه درسی به سخنرانی  بپردازد ممکن است يادگيري صورت  گیرد اما این يادگيري به اندازه يادگيري که در موقعیت فعات به وجود می آید کامل جامع و پایدار نیست. به نظر بین وویتاکر یکی از مهمترین راهبرد های فعال کردن دانش آموزان در فرآیند  يادگيري از گروه ها مطالعه در کلاس و فراهم کردن فرصت بحث تبادل نظر و پرسش و پاسخ است.اثرات يادگيري از طریق کار گروهی و همیاری را می توان در این 5 بند خلاصه کرد:افراد از یکدیگر می آ

ادامه مطلب  
اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه را به درس علوم تجربی و کار گروهی تشویق نمایم؟


تعداد صفحات: 30 صفحهقیمت: 2500 تومانمدل: Word & PDF (فایل بصورت ورد قابل ویرایش)مختصری از متن اقدام پژوهی:چکیدهیکی از مهم­ترین واساسی­ترین سوالاتی که در ذهن کارشناسان و دبير­های واقعی نقش بسته است، آن است که چگونه می­توان مفاهيم آموزشی را در ذهن مخاطبین نهادینه کرد وهریک از آنان به فراخور تجربه وحوصله خود راه حلی را برای برون رفت از چالش پیش رو پیشنهاد می­کنند. ازجمله، موضوعاتی که مطرح می­شود مساله نقش تکنولوژی آموزشی در تسهیل آموزش هاست. این گونه دبيران از برنامه­هاووسایل کمک آموزشی بیشتر از از همکاران خود استفاده می­کنندو اغلب خود مبادرت به ساختن ابزارها ووسایل کمک آموزشی می­نمایند.چنین دبيرانی قادرند از کمترین ا

ادامه مطلب  
logo-samandehi